Avatar billede Squeezy Juniormester
12. februar 2018 - 20:25 Der er 3 kommentarer

Min computer slukker når jeg spiller Fortnite

Når jeg spiller Fortnite begynder min computer at slukke når jeg er på vej ned til mappet fra flyet. Det er ligesom hvis jeg havde trykket på sluk knappen. Jeg er klar over at det måske kan være støv inde der gør at mit graffikkort bliver for varmt, men jeg har renset det for støv for ikke engang en uge siden. Og den gør det stadig. Jeg har også haft den til reperation hos SharkGaming, men de kunne ikke gøre noget ved problemet.
Avatar billede Jhja Seniormester
12. februar 2018 - 23:34 #1
Hvad er din PC specifikation?
Du kan tjekke temperatur med bl.a. Speccy
https://www.ccleaner.com/speccy
Avatar billede Jhja Seniormester
12. februar 2018 - 23:46 #2
Har du samme problem med andre spil eller er det kun Fortnite?
Avatar billede Squeezy Juniormester
13. februar 2018 - 14:35 #3
Den gjorde det samme med PUBG. Det er altid når jeg er på vej ned fra flyet at den slukker.

Mit grafikkort er et GTX 980, og min PC er 1½ år gammelt.