Avatar billede perknudhartvig Praktikant
13. februar 2018 - 05:12 Der er 3 kommentarer

Oprette kontaktpersoner i grupper

Hvorledes oprette kontaktpersoner i grupper?
Avatar billede Slettet bruger
13. februar 2018 - 06:17 #1
Tja, i Thunderbird er det nemt, man dropper bare kontakterne på en gruppe.
Hvad mailprogram bruger du ?
Avatar billede mort1 Ekspert
13. februar 2018 - 08:32 #2
I Outlook går man ind i KONTAKTER og vælger "Ny kontaktgruppe", herfra er det bare lige ud .....
Avatar billede mort1 Ekspert
01. marts 2018 - 14:13 #3
Da du ikke har afsluttet tråden, har du tilsyneladende ikke fået et brugbart svar på dit spørgsmål - Vi er mange som gerne vil hjælpe, men for at undgå at vi "fægter i blinde" vil det være en stor fordel (faktisk et krav) at du oplyser hvilket mail program du anvender.