15. februar 2018 - 10:51 Der er 3 kommentarer

Fejl under cloning af HDD

I har været for vilde til at hjælpe mig før, så nu får i lige endnu et skud!
Jeg har søgt rundt på nettet men mangler lidt en pejler mod et program eller en måde at TOTAL nulstille en gammel ekstern så den kan bruges til at klone min nye HDD i min pc.
Ideen er at have en kopi af styresystem, programmer og lignende, i tilfælde af at den første står af eller går ned. en form for nem måde at komme videre hvis uheldet er ude.

jeg læste mig frem til EaseUs todo backup, men efter at den har prøvet at klone min HDD 2 gange og bare stopper på ca 40% hvor sekund tallet for hvor lang tid der er tilbage bare stiger og stiger - Jeg gav den nogle timer uden den rykkede sig - er den nu gået helt ned og der er nu kun 500 mb ledig på disken :S ?
jeg kan ikke formartere den, eller bruge EaseUs til at finde de resterede 900 og noget gb.

Hvad gør jeg? :S
Avatar billede Slettet bruger
15. februar 2018 - 14:49 #1
du skal scanne disken i egenskaber, og slå overflade scanning til, det tager meget lang tid. gør det for at være sikker på, at den ikke har nogle fejl.

formatter den så bagefter.
17. februar 2018 - 11:18 #2
Jeg har kigget på det, jeg kan lave en fejlsøgning under funktioner, men jeg kan ikke umiddelbart slå noget til nogen steder :/?

Når jeg trykker "undersøg" under fejlsøgning kommer den op med ingenting. Drevet formateres og problemet er der stadig.
det drev der er synligt på disken hedder "reserveret til systemet" hvilket jeg fandt lidt sært :/
Avatar billede OleIb Juniormester
19. februar 2018 - 14:22 #3
AOMEI Backupper