Avatar billede Squeezy Juniormester
15. februar 2018 - 17:38 Der er 9 kommentarer

Min computer slukker når jeg spiller Fortnite

Når jeg spiller fortnite slukker min PC og starter op igen. Det er begyndt at gå mig på nerverne så hvordan fikser jeg det?

Mit grafikkort er et NVIDIA GeForce GTX 980. Og min normale temperatur i min PC er 37-40
Avatar billede 220661 Ekspert
15. februar 2018 - 18:07 #1
Du skriver normal temperatur. Er det når du spiller?
Avatar billede Squeezy Juniormester
15. februar 2018 - 18:57 #2
Ja, altså alt andet end Fortnite. Det er sjældent den går over det på andet end Fortnite.
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2018 - 11:12 #3
kan du se hvad temp er når du spiller?
Kører blæser for fuld skrald når du spiller?
Avatar billede Squeezy Juniormester
16. februar 2018 - 17:11 #4
Altså jeg har det der Speccer noget, men der er ca. 7 steder hvor der står temperatur så ved ikke hvilken en jeg skal kigge på.

Med hensyn til blæserne har jeg ingen ide, er der en måde jeg kan tjekke det?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2018 - 17:13 #5
Det kan være nok at en af stederne måske bliver mere end 90 grader ved load så den lukker ned. Vil gætte på det er gpu og cpu du skal se på
Avatar billede Squeezy Juniormester
16. februar 2018 - 17:30 #6
Hvad kan jeg gøre for at forhindre at dette sker?
Avatar billede 220661 Ekspert
16. februar 2018 - 17:39 #7
Hvis det er varmerelateret tjekker men fra en ende af.
Er det beskidt skal det rengøres som det første.
Er der blæsere i systemet der ikke kører, skal de skiftes.
Bliver den stadig varm skal kølepasta skiftes det pågældende sted
Avatar billede Squeezy Juniormester
16. februar 2018 - 19:04 #8
Jeg vil prøve dem og se om det virker, tak for hjælpen! :D
Avatar billede Squeezy Juniormester
18. februar 2018 - 12:31 #9
Jeg prøvede at rengøre for støv ved alle udgangs stederne, men min pc slukker stadig..