Avatar billede ErikHg Ekspert
16. februar 2018 - 21:23 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Overraskende besked: Office skal aktiveres

Jeg var her til aften uden for noget mærkeligt med mit Office 2010 Professional.
Pludselig stod der at Office skulle aktiveres :-O
Office blev installeret 22. januar 2018, og har kørt fint. Nu er Office aktiveret, men jeg undrer mig meget over beskeden.
Har nogen en forklaring ?
Avatar billede Slettet bruger
16. februar 2018 - 22:49 #1
det er bare en fejl. der opstår fejl hver gang der kommer en opdatering.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
16. februar 2018 - 23:30 #2
Det kan ikke have været den helt almindelige påmindelse, op til 30 dages grænsen før Office skal aktiveres?

Jeg har aldrig oplevet en gen-aktivering efter en opdatering, så den tror jeg ikke på
Avatar billede ErikHg Ekspert
16. februar 2018 - 23:42 #3
Jeg er 100 % sikker på at jeg aktiverede Office 2010, efter installationen.
Der er netop derfor jeg skriver indlægget!
Jeg ved godt at der er en tidsgrænse for aktiveringen, men når Office allerede er aktiveret er det jeg undrer mig.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2018 - 08:11 #4
#1 "Smiler" Det har jeg aldrig oplevet :-D
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2018 - 08:22 #5
Når jeg installerer Office 2010 så aktiverede jeg mit program ved at gå i et af office programmerne og gå op i hjælp hvor man kan aktivere. Rigtigt at man har 30 dage til aktivering som ole_madsen skriver. Jeg tror at den første aktivering har fejlet for dig.
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. februar 2018 - 10:23 #6
#4
Jeg kan godt forstå du smiler. Lige efter installationen kom beskeden om at Office skulle aktiveres, hvad jeg også gjorde.
I ugerne efter har Office bare virket uden denne besked, men det overraskede mig noget, at denne besked pludselig kom op på skærmen.
Men hovedsagen er at Office virker.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2018 - 10:41 #7
Nemlig :-)