Avatar billede 450025 Ekspert
17. februar 2018 - 13:43 Der er 1 kommentar og
4 løsninger

Jeg sparket Sekretæren på dagen uten lønn.

Ikke fint gjort men ca 2 år og utrolig ivrig, jeg måtte gjøre noe ute 5 min. Hu kom opp på stolen og computeren stod på, hun var i full sving med alle knapper på Tastaturet og hadde det utrolig artig.

Syntes nok hu starta tidlig, men lidt uheldig for meg da, hva hadde hun trykka på ja vet jeg ikke, men nå er computeren (svart hvit) som Tv i gamle dager. Men alt funker som den skal, bare men farger er helt borte.

Win10 – laptopp  hvordan angriper jeg dette, Gjenopprett hjalp ikke,  må jeg ta en Ren oppstart?    Tror ikke der snak om drivere ja lidt usikker, er der noen som har en tanke rundt dette.
Klart hun fikk ikke sparken det var jo min feil, alle skuffer må undersøkes og alt ut på gulvet mulig dette ble for kjedeligt, ok Jeg Takker for lidt hjelp. her om noen vet.
Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2018 - 13:47 #1
Prøv at taste Windows taste+CTRL+C
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2018 - 13:49 #2
Avatar billede 450025 Ekspert
17. februar 2018 - 14:20 #3
#1 220661 Første forsøk alt funka farger er tilbake og computer er som før,  jeg har ikke sett ditt neste utkast enda skal ta det etterpå,  så lærte jeg lidt i dag også.
Den lille Dama er hos oss hver dag noen timer det er utrolig artig.

Alt skal prøves  foreldrene er på jobb, så alt med pass av jenta har vi god tid til og utrolig artig også, overskrifta var lidt brutal klart hu får ikke sparken hu er så ivrig at hun sysselsetter 2 godt voksne men Takk til deg for hjelpen, du stiller opp for alle du.

Håper andre også ser svaret jeg hadde nok venta lidt større jobb, men ha en fin kveld, nå kommer varmen sigende her om 1 mdr er alle turister borte da blir det fint for oss fastboende lidt mindre trafikk. Og nedgangstid for sykehus.

Arne.
Avatar billede 450025 Ekspert
17. februar 2018 - 14:28 #4
Jeg vente tilbake  220661  Denne satte jeg pris på Takk.
https://www.digitalcitizen.life/fix-problem-screen-turned-black-white-grayscale-windows-10
Arne.
Avatar billede 220661 Ekspert
17. februar 2018 - 14:36 #5
Velbekomme Arne :-)