Avatar billede kevin22 Juniormester
17. februar 2018 - 14:56 Der er 4 kommentarer

Hvilken skruetrækker til Pc byggeri?

Hej jeg leder efter en skruetrækker til at bygge en gaming pc.
Jeg har kigget lidt på det her set: https://www.dustinhome.dk/product/5011054743/pro-tech-toolkit?ssel=true&LGWCODE=5011054743;90883;5443&gclid=Cj0KCQiAwp_UBRD7ARIsAMie3Xai1qSry5_uqxBUajTsWsYafUBKErva7fcVe5otUK1vfuxv1tSjxJoaAl9PEALw_wcB

Men har i nogle alternertive?
Avatar billede martens Guru
17. februar 2018 - 15:40 #1
Det der sæt er vist mest beregnet til at rode med mobiltelefoner og andet "småtteri".

Når du roder computer,- altså skal montere samt demontere kan du langt hen ad vejen "nøjes" med et par stjerneskruetrækkere.. og det behøver ikke koste spidsen af en jetjager.. jeg plejer at bruge denne type : https://www.harald-nyborg.dk/p9775/bahco-vde-skruetraekkersaet

Her er der en Pozidrive 1 x 80 samt en Pozidrive 2 x 100 som er de størrelser, der benyttes meget, når der laves PC´ere

og så lige et antistatiskarmbånd : https://www.avxperten.dk/antistatisk-armbaand/eds-armbaand.asp
Avatar billede kevin22 Juniormester
17. februar 2018 - 17:14 #2
ok mange tak
17. februar 2018 - 17:24 #3
Og hvis du kan overtale din far til at lade ham låne dig hans skruetrækkere (jeg er sikker på han har et sæt), er det endnu billigere.

Finder du en skruetrækker, som passer i kærven kan du bruge den. Der er ikke særlige krav til PC_skruer, om at du SKAL bruge en DYR skruetrækker fra firma Knald og Fallit eller fra MIcrosoft.

Og det med en anti-statisk-armbånd er faktisk en god ide. Specielt hvis du arbejder med computerdelene i en beton-bygning.

Held og lykke .

Kristian
Avatar billede kevin22 Juniormester
17. februar 2018 - 18:43 #4
Tak Kristian:)