Avatar billede kaffekanden Mester
18. februar 2018 - 17:02 Der er 1 kommentar

Hjælp min opstart bliver sort

Hej derude
Jeg har lidt problemer med min bærbar PC ved opstart
jeg formastede den her for ikke så længe siden men der startede den fint og hurtigt op så opgraderede jeg den og nu når jeg starter den op så kommer start ikonet men så bliver skærmen sort og står sort i 1-3 min ca før den kommer  og så kommer log in og når jeg har logget ind står den igen i 1-3 min med sort skærm og så kommer den ind i Windows
Har i måske en ide om hvad der kan være galt?
har selv en ide om at der kan være noget inde i BIOS der står forkert men jeg ved det ikke
Min bærbar er en Acer
Avatar billede ErikHg Ekspert
18. februar 2018 - 18:33 #1
Hvilken Windows version er der installeret, 7, 8, 8.1 eller 10 ?
Jeg har på fornemmelsen, at du har opgraderet fra Windows 8/8.1 til 10.
Jeg kender ikke helt proceduren, da jeg selv har Windows 7 installeret, men jeg er sikker på at der er nogle på eksperten, der kan hjælpe :-)