Avatar billede valsbol Seniormester
18. februar 2018 - 20:08 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Chromecast fra Ipad til Notebook

Hej. På min notebook er der en HDMI indgang. Jeg har prøvet at sætte min Chromecast til der og den viser sig også, i Chrome i menuen cast. Men hvordan caster jeg fra min ipad?
Avatar billede jk45 Forsker
18. februar 2018 - 20:15 #1
din notebook har kun en hdmi udgang så det kan du ikke
Avatar billede valsbol Seniormester
18. februar 2018 - 20:42 #2
Tak for svaret. Så kan jeg spare mig flere forsøg.
Mvh. Huus
Avatar billede INK Ekspert
18. februar 2018 - 21:46 #3
Med dette stik
https://www.apple.com/dk/shop/product/MD826ZM/A/lightning-digital-av-mellemstik?fnode=91
kan du forbinde din iPad med et HDMI stik til et fjernsyn.
Om det også virker på din HDMI indgang/udgang på Notebook, afhænger jo af om det reelt er en indgang eller blot en udgang?
Avatar billede valsbol Seniormester
18. februar 2018 - 22:50 #4
Tak for dit indlæg. Det ser interessant ud. Men jeg lukker tråden, da jeg synes at jeg har fået svar