Avatar billede sophias Praktikant
19. februar 2018 - 20:36 Der er 5 kommentarer

Mit word fryser hele tiden

Jeg har købt en macbook air gennem min skole tilbage i august 2016, hvor både hele wordpakken var inkluderet og en sikkerhedspakke. Den virkede fint i starten, men tilbage i august 2017 begyndte mit word at opføre sig mærkeligt.

Jeg ville være midt i at skrive en matematikopgave, også hvis jeg enten skal slette noget, tilføje et skema/billede eller flytte noget tekst fra et sted til et andet, vil hele word bare fryse nogle gange. Og det er kun når jeg skriver matematikopgave at den opføre sig sådan.

Så skal jeg til at afbryde word og genstarte det, hvor jeg nogle gange er heldig at jeg kan genoprette dokumentet fra et sted, hvor jeg ikke skal til at skrive 2-3 opgaver igen.

Jeg forstår ikke hvorfor den gør som den gør, og hvorfor jeg kun oplever det når jeg laver matematik afleveringer
Avatar billede Tegler Mester
20. februar 2018 - 00:40 #1
Bruger du Wordmat?
Sørger du for at holde din officepakke opdateret?
/Jakob
Avatar billede sophias Praktikant
20. februar 2018 - 08:15 #2
Nej det gør jeg ikke. Jeg skriver det egentlig bare op i word, men regner det ud med enten lommeregner, xcell eller geogebra.

Der står at det er version 16.10, og jeg mener jeg har opdateret den for nylig
Avatar billede posten Ekspert
20. februar 2018 - 14:25 #3
hvilken årgang er din officepakke ??
Avatar billede sophias Praktikant
26. februar 2018 - 23:29 #4
Det skulle meget gerne være den fra 2016
Avatar billede posten Ekspert
27. februar 2018 - 02:06 #5
du har vel ikke gjort det samme som en af mine bekendte hentet den der open office også for så går det galt  KUN  ét af programmerne af gangen men ellers prøv at tømme temp mappen i din windows mappe og se om det hjælper