Avatar billede Schmoldt Novice
20. februar 2018 - 12:34 Der er 5 kommentarer

Huawei p9 skærm slukker ved høj lysstyrke

hej.

Min Huawei er begyndt at slukke skærmen når lysstyrken bliver for høj. Den slukker ikke sådan desideret, men lysstyrken bliver så lav at man ingenting kan se på den, så det ligner den er slukket. Hvis jeg trykker på power knappen, når den begynder på det, så åbner den ved normal lysstyrke, i under 1 sekund og så går den ud. jeg kan sidde og spamme power knappen i 15 minutter, indtil det virker igen, så jeg kan få skruet lysstyrken ned igen. Nogengange gør den det også selvom at lysstyrken er helt vildt lav.
Har søgt en del på nettet og ingen har samme problem som mig.
Nogen der kan hjælpe?

Victor
Avatar billede INK Ekspert
20. februar 2018 - 13:22 #1
Har du slukket og genstartet telefonen for nylig?

Du kunne overveje en komplet nulstilling af telefonen. Husk at tage backup inden.
Avatar billede Schmoldt Novice
20. februar 2018 - 13:25 #2
ja jeg har genstartet den flere gange. den har været sådan i flere måneder nu. prøver lige en nulstille den.
Avatar billede Carnac Forsker
20. februar 2018 - 13:52 #3
Løsningen er vist rimelig enkel: Skru ned for lysstyrken så.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2018 - 08:54 #4
har du automatisk lysstyrke aktiveret? Det gør nogen sjove ting nogen gange...
Avatar billede Schmoldt Novice
26. februar 2018 - 17:42 #5
Nej det hjælper ikke kun at skrue ned for lysstyrken, for den gør det stadigvæk nogengange.
Nej jeg har ikke automatisk lysstyrke aktiveret :-)