Avatar billede Uvanga Ekspert
21. februar 2018 - 09:18 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Ashampoo® UnInstaller 7 - ashampoo.com

Ashampoo® UnInstaller 7 til 149,47 Kr. Er det prisen værd, nogen der har erfaring med programmet? Og ashampoo i det hele taget.

Ved klik på prøv gratis version, kommer denne meddelelse:
Den gratis download af dit program starter øjeblikkeligt...
Download starter altså uden man har mulighed for at vælge download. Det synes jeg virker lidt aggressivt, og mener ikke at have været udsat for tidligere..
Som en konsekvens af denne aggressivitet har jeg øjeblikket slettet programmet. Jeg vil gerne høre om de er nogen der har erfaringer med dette firma, gode samt evt. dårlige.
Avatar billede Uvanga Ekspert
21. februar 2018 - 09:22 #1
Det er denne knap GRATIS DOWNLOAD jeg hentyder til, det er måske bare for at spare et ekstra klik at download starter øjeblikkelig... Men alligevel
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2018 - 12:13 #2
Nej den er ikke pengene værd. Prøv Revo uninstaller. Den fås som freeware og pro.
https://www.revouninstaller.com/revo_uninstaller_free_download.html
Avatar billede Uvanga Ekspert
21. februar 2018 - 12:50 #3
#2 Jeg har allerede Revo Uninstaller Pro, og er faktisk godt tilfreds. Men ashampoo er lidt billigere. Hvis programmerne stort set kan det samme bliver jeg nok på Revo.
Det var også for at høre lidt om ashampoo, deres rating på Trustpilot er lidt blandede. Fra helt i top, til absolut bund. Ikke at jeg på nogen måde anser Trustpilot som endegyldig sandhed.
Så hvis der er nogen der erfaring med ashampoo, modtages indput gerne.
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2018 - 13:57 #4
Ashampoo laver flere forskellige produkter, så alene af den grund kan en overordnet vurdering være noget vanskelig. Man må se på det enkelte produkt.
Det er min opfattelse, at Revo free kan klare afinstallationen tilfredsstillende.
Og det er jo ikke så ofte man behøver at afinstallere.
Har du set bedømmelsen her? http://test.komputer.dk/test/programmer-apps/ashampoo/ashampoo-uninstaller-7/
Avatar billede Slettet bruger
21. februar 2018 - 14:05 #5
ashampoo er malware
Avatar billede Uvanga Ekspert
22. februar 2018 - 05:00 #6
Tak for svarene, og link til Komputer for alle. Min konklusion er at jeg bibeholder Revo, som jeg er godt tilfreds med. Og faktisk kan anbefale.
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2018 - 11:45 #7
Ok 😊