Avatar billede TheresaD Juniormester
21. februar 2018 - 11:08 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Wordpress - automatisk skifte af side

Hej jeg har en wordpress hjemmeside. Hvor jeg gerne vil have at den automatisk skifter mellem 5 sider i en lop af 2min pr. side.

Det skal virke på følgende måde.

Starter på side1 efter 2min, skifter den til side2, efter 2min skifter den til side3, efter 2min skifter den til side4, efter 2min skifter den til side5, efter 2min starter den forfra på side1.

Mvh
TheresaD :)
Avatar billede TheresaD Juniormester
13. juni 2018 - 10:31 #1
Lukker
Avatar billede L_Amtoft Mester
25. september 2019 - 11:23 #2
Hejsa TheresaD
fandt du en løsning eller lavede du det på en anden måde ?