Avatar billede DJ Helge Praktikant
22. februar 2018 - 12:31 Der er 3 kommentarer

Wav-Filer

Jeg har en masse musik lagt ind på Nas Drev som wav filer og bruger itunes som afspiller.
Hvordan kan jeg ændre egenskaber i wav filer på samme måde som man kan i mp3 filer. F.eks. vises kunstneren eller albummet ikke i wav filer og det vil jeg gerne ændre på.

Hilsen DJ Helge
Avatar billede eurositi Ekspert
22. februar 2018 - 12:39 #1
Har du prøvet at redigere meta-tags i Wave-filer med MP3tag? (https://www.mp3tag.de/en/)
Avatar billede DJ Helge Praktikant
22. februar 2018 - 14:04 #2
Tak for hjælpen. Det ser ud til at det virker.
Hilsen DJ Helge
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2018 - 14:28 #3
du kan reducere filstørrelsen med 50% ved at omkode filerne til FLAC, og det kan også indeholde tags