Avatar billede Victor Frandsen Praktikant
22. februar 2018 - 15:39 Der er 2 kommentarer

Hvorfor virker min Macbook ik

Hej jeg idag åbnede min Macbook air og den gad ikke at starte så jeg lod den stå og oplade. Men senere da jeg prøvede gik den ind jeg skrev min kode og så kom jeg ind på den og så begyndte skærmen at blive sort med nogle hvide barre rundt omkring på skærmen. Og så skal man vente i 15 min men så kan man bare gøre det samme igen og igen
Avatar billede Slettet bruger
22. februar 2018 - 16:43 #1
det er en hardware fejl.
det kan være rammen, det kan være skærmen, det kan være strømforsyningen.

den skal til reperation
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2018 - 09:09 #2
Prøv evt. en ekstern skærm. Så kan du teste om det er skærmen eller grafikkortet.