Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. februar 2018 - 09:23 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Apps på flere ipads automatisk

Jeg har nogle ipads som er på samme Apple id.jeg har fulgt denne guide
https://support.apple.com/da-dk/HT202180
Men apps jeg henter på en ipad kommer ikke automatisk over på de andre.nogen som kan hjælpe.
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2018 - 09:31 #1
Undertiden hjælper det at logge ud på en enhed, og derefter igen logge ind med AppleID.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. februar 2018 - 11:26 #2
Ok og er det rigtig forstået at den ikke behøves være logget ind på I cloud, så det er itunes/appstore jeg logger ud og ind på :)
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2018 - 11:47 #3
Jeg mener den skal være logget ind på iCloud og også på AppStore.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. februar 2018 - 12:43 #4
Ok umidbart virkede det ikke.
Jeg loggede på appstore og iCloud på en ipad og har ladet den ligge i 10 minutter for at se om den lige skulle have tid til at synkronisere, men der er ikke kommet nogen apps ind på den :)
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2018 - 13:14 #5
Det er jo kun nye Apps, som du downloader på din basisenhed, der så bliver overført. Gamle apps bliver mig bekendt ikke overført.
Hvis du ønsker dine andre enheder identisk med basis, så skal du gendanne efter en sikkerhedskopi fra basis enheden.
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. februar 2018 - 13:23 #6
Ok og basis enheden er det den første ipad jeg loggede ind med
Avatar billede INK Ekspert
23. februar 2018 - 13:33 #7
Når alle enheder er på samme AppleID og automatisk overførsel af Apps er slået til, så vil nye Apps downloadet på en vilkårlig enhed og dukke op på de andre. Sådan virker det hos min kone og mig. (2 iPads og 3 iPhones).
Avatar billede michaeltryl Seniormester
23. februar 2018 - 14:00 #8
Super det virker nu, ved ikke hvad jeg har gjort, men måske den bare skulle bruge længere tid på at synkronisere :)
Avatar billede iprepaidcardstatus Praktikant
22. november 2019 - 13:14 #9
Wow, I was reading this article and let me tell you that information is absolutely amazing. I just want to thanx for it. As I was looking for the same sort of Article.

http://iprepaidcardstatus.xyz/
Avatar billede reservationnumber Praktikant
25. november 2019 - 07:47 #10
This blog is really informative for us. I have read the whole blog you have mentioned points deeply. Thanks for write this kind of informative blog.

https://getmyoffer.club/