Avatar billede supaya Praktikant
23. februar 2018 - 10:51 Der er 3 kommentarer

bd-h8900n/xe

Hjælp
eg har købt denne blueray optager den virker på alle parameter men ? jeg kan ikke åbne disken ,gik ned til forhandleren ,han satte strøm til åbnede disken med knappen på maskinen og fjernbetjenningen jeg tænkte nå ja det er vel mig der er noget galt med ,tog hjem stillede den på bordet tændte intet skete havde den stående i 14 dage mens jeg havde fat i  samsung support de kunne ikke løse prblemet. tog igen ned til forhandleren ,det samme skete han tændte disken åbnede  lige  som sidst  jeg tog hjem ? disken vil ikke åbne.
vdr support  ifølge deres support skulle man kunde fjernbtjene denne maskine fra centeret  via en kode i maskinen men nej det kan man ikke.
hjælp hvad skal jeg gøre
mvh supaya
Avatar billede Slettet bruger
23. februar 2018 - 11:00 #1
hvad med at prøve at være helt ærlig med forhandleren ?
hvad med at gå derned igen, og sig til ham at den vil ikke åbne, aldrig, og så vil den kun når du er nede ved ham.

sig at det løser ikke problemet, at du vil fastholde den er defekt, og bede om en ombytning. og sig, fordi du kan jo ikke blive ved at komme rendende, og så virker den hver gang nede hos ham ?

jeg synes du skal give det et forsøg.
målet er en ombytning.

--jeg har en xbox og der er et trick: nede under, er der et lille hul man kan stikke en udfoldet papirclips i, det låser diskskuffen op. (netop pga denne fejl at den ikke vil åbne) - se microsoft ved at drev kan finde på det, så derfor har de lavet dette lille hul. ---har din bray et lille hul ligesom det ?
Avatar billede kenno Praktikant
24. februar 2018 - 10:22 #2
præcis ombytning er da målet
Avatar billede mort1 Ekspert
25. februar 2018 - 12:18 #3
Kan desværre ikke hjælpe, men nu, hvor der er eksperter / kendere ind over, så har jeg også en bd-h8900n/xe med lidt småskavanker, men det væsentligste er, at jeg synes den reagerer uendeligt langsomt på fjernbetjeningen, der går laaang tid fra et tryk til reaktionen ses på skærmen - Min tidligere BDE 8300 var lynhurtig, d.v.s. reaktionen kom omgående på skærmen.
Hvad er jeres oplevelse af BD-h 8900 ?