Avatar billede Vesterlund Seniormester
24. februar 2018 - 08:06 Der er 3 kommentarer

Problem med at forbinde HDD

Hej allesammen,

Jeg har for ikke så lang tid siden købt en helt ny gamer pc, men efter meget kort tid indså jeg at der ikke var nok plads på min SSD. Derfor besluttede jeg mig for at købe en normal HDD for at smide i. Jeg er helt klar over hvordan det skal sættes til med sata og strøm, mit store problem ligger i at ledningerne ikke kan nå! -.- satakablet er ikke et problem, men strømkablet som har alle de der sata "udspring" eller hvad man skal kalde dem er for det første i vejen for at kunne lukke kabinettet, og samtidig kan kablet ikke nå op til hvor kablet udspringer fra hvis den sidder i min HDD... please hjælp mig! :D
Avatar billede hjolsen Ekspert
24. februar 2018 - 08:13 #1
Hvad med et vinklet strøm stik /forlænger kabel  - feks : https://www.av-connection.dk/?PGr=7005
Avatar billede Vesterlund Seniormester
24. februar 2018 - 08:18 #2
Jamen det løser det jo faktisk!... ved du om man kan få det med helt sorte ledninger?
Avatar billede hjolsen Ekspert
24. februar 2018 - 08:30 #3