Avatar billede kenno Praktikant
24. februar 2018 - 10:10 Der er 3 kommentarer

Internet of Things Scanner virker ikke

Er her en som kan hjælpe mig omkring Bullgard Internet of Things Scanner
når jeg går ind på dette link https://iotscanner.bullguard.com/search så gider den ikke udføre testen den står bare og viser er testen er i gang og komme ikke længer. Min router er en asus rt ac68u som køre i bridge mode fra en waoo 300/300 fiber forbindelse. nogle som har et bud på en fejlsøgning herfra.

Kenno
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2018 - 14:03 #1
det er nok browseren der ikke er kompatibel.
prøv en anden browser, såsom IE/edge
Avatar billede Slater Ekspert
24. februar 2018 - 14:09 #2
Testet, den virker fint fra både Edge, Firefox og Chome, så nej, ikke browserproblem.
Avatar billede kenno Praktikant
24. februar 2018 - 15:16 #3
Det er ikke browser problem og ingen enheder på mit netværk vil testen virke på. det må være min router som på en eller anden måde forhindre det