Avatar billede TOBO Novice
24. februar 2018 - 14:16 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

overføre beregning i excel til tilbud i word

Hej,
jeg har denne opgave:
Excel ark bruger jeg til at beregne diverse priser på produkter
Når beregning er udført, vil jeg gerne have udvalgte celler overført til word, så det bliver et færdigt tilbud med min beregning lagt ind også.
Er dette muligt?
mvh TOBO
Avatar billede ebea Ekspert
24. februar 2018 - 14:26 #1
Hvis du markerer de(n) celle(r) og vælger kopier, og derefter højreklikker på dit Word dokument, og vælg "sammenkæd og behold kildeformatering".
Derved linkes Excel cellerne du valgte, sammen med Word dokumentet, og ændres også når du ændrer i Excel arket!
Avatar billede TOBO Novice
24. februar 2018 - 15:02 #2
jamen, det er jo bare fantastisk, EBEA, tusind tak. Simpelt for dig, men en ny verden for mig :-)
Avatar billede ebea Ekspert
24. februar 2018 - 15:27 #3
#2  -  Du er velkommen ;-)  ja, vi lærer hver dag!