Avatar billede Marc F. Mester
24. februar 2018 - 16:10 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Ubuntu kræver adgangskoden som ikke mere eksisterer

Hej alle sammen :-) !
Mit trådløs internet virker ikke, og så vil jeg opsætte dem på nyt.
Men så kommer der et vindue som kræver adgangskoden til PC´en, som ikke mere eksisterer.
Nu mit spørgsmål: Hvad kan jeg gøre, dermed min Ubuntu ikke mere vil kræve noget adgangskoden ?
Avatar billede Slettet bruger
24. februar 2018 - 19:26 #1
er det ikke koden til wifi nettet den spør efter ?
gå til netkortindstillinger, og indsæt det nye wifi password
Avatar billede Marc F. Mester
25. februar 2018 - 12:00 #2
#1 sidwave, mange tak til dig.
Jeg har nu indtastet det nye wifi samt det nye password, som du har skrevet, og nu virker det igen :-) .
Tak