Avatar billede blacks Mester
26. februar 2018 - 10:38 Der er 2 kommentarer

Der er leveret på linjen

Har en ordre i C5 som hænger, hvis man forsøger at fakturere kommer der bare en boks med "Der er leveret på linjen" Har slettet afmærkningen på lagerposten, men lige lidt hjælper det. Det er heller ikke muligt at tilbageføre følgesedlen, så kommer der "Fejl ved udligning af post"

En der har en god ide?
Avatar billede ADDCON-C5 Forsker
26. februar 2018 - 12:37 #1
Hej Blacks'

Se tidligere svar omkring samme, der var det Indkøb der drillede, du
kan gøre det samme med ordre som med indkøb.

MVH
ADDCON / Peter
Avatar billede blacks Mester
26. februar 2018 - 12:51 #2
Hej Peter,

Det virker desværre ikke på ordre, men virkede fint på indkøbet. Og her i ordren skal jeg "Bare" have udligning slettet, så linjen kan faktureres.