Avatar billede Pkpk Praktikant
26. februar 2018 - 19:50 Der er 5 kommentarer

Apple tv problem

Mit apple tv blinker Hvidt  ret hurtigt og hele tiden, og den kan ikke få forbindelse med tv, har prøvet at genstarte uden effekt nogen der kan hjælpe?
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 19:58 #1
Med genstart mener du så fjerne strømkabel, vente 30 sek. og så genstarte?
Avatar billede INK Ekspert
26. februar 2018 - 19:59 #2
Avatar billede John Spark Praktikant
16. december 2018 - 17:45 #3
Apple tv 4.gen 32gb. Crashed under opdatering!
Har prøvet alle anbefalinger:
Menu+Home: restart
Menu+Lyd/ned: skift opløsning
Næste punkt bliver så at koble til mac via USB-C.
Her viser iTunes ikke mit atv!
Prøver så ud i det blå med en ny tastekombi:
Menu+Play...
Så finder iTunes mit atv, og starter download til
gendannelse! Fedt!!
Nu er meldingen så: “AppleTv kunne ikke gendannes-fejl(4014)”
What to do?????
Avatar billede John Spark Praktikant
16. december 2018 - 18:32 #4
DONE!
Ok, så det viser sig error-code 4014 bla omhandler netværksforbindelse!
Da mit wifi er ret ustabilt, måtte jeg connecte atv direkte/kablet til mit modem.
Stadivæk hooked op til mac med USB-C, og nu også kablet til modem, ja så blev processen altså endelig godkendt!
SUPER!!!
Får nu at vide at atv er opdateret, og at jeg skal disconnecte fra min mac, og tilslutte atv til mit TV.
Jeg tilslutter atv til Tv, og guess what... det fungerer!
Jeg har atter et velfungerende og nu fixet og opdateret Apple TV!
Avatar billede Thompson Praktikant
11. oktober 2019 - 11:14 #5
Often, a restart fixes the problems you experience with an Apple device. There are three ways to restart your Apple TV: Press and hold the Menu and Home buttons on the Siri remote at the same time until the status light on the Apple TV box starts blinking. Use the Apple TV's Settings > System > Restart screen https://www.upsers.club/