Avatar billede Mads Vilhelm Juniormester
26. februar 2018 - 21:11 Der er 1 kommentar

Installerer youtube videoer

Hej

Nogle gange sider jeg og har brug for at installer et youtube klip så jeg kan få

den over på min Mac. Jeg kikker lidt efter en sikker udvidelse. Jeg har lige af

installeret saveforont.net da jeg ikke viste og det var sikkert for mig. Der står hvis

man går ind i udvidelser ved alle udvidelser at den kan "inkluder" følsomme

oplysninger. Der for ville jeg spøger om der en nogle der kender en udvidelse

der er sikker og hvor man nemt kan installer youtube videoer med en klik.

mvh Mads Vilhelm

ps Hvis i ved om savefront.net er sikker så må i meget gerne skrive at det er det.
Avatar billede Jhja Seniormester
26. februar 2018 - 21:47 #1
Du kan downloade YouTube med VLC, men det kræver mere end en klik.
https://lifehacker.com/the-best-hidden-features-of-vlc-1654434241

Firefox har en add-on som hedder 1-Click YouTube Video Download

Jeg kender ikke savefront.net.