Avatar billede PHA Novice
02. marts 2018 - 12:35 Der er 1 løsning

Hvordan laver jeg et pænere design

Hej

Jeg ville bare høre om der er nogle der har gode ideer til hvordan jeg får lavet mit website https://tankpenge.dk pænere.
Hvad kan jeg forbedre på designet.
Har ændret en del ting. Jeg ved ikke om jeg skal ændre Tema, der vel altid et hvor man har flere muligheder for forbedringer.
Håber i har nogle kreative ideer
Hilsen Per
Avatar billede Slettet bruger
02. marts 2018 - 12:56 #1
Jeg synes du har et okay design, men det bliver lidt uoverskueligt og det er jo netop meningen med sådanne sites at de skal skabe overblik :)

Jeg ville give mere white-space mellem den blå top og overskriften, faktisk ville jeg fjerne overskriften, jeg synes ikke den giver nogen info til siden som er brugbar.

Så ville jeg finde et bedre format til selve boksene, jeg synes man bør placerer dem ved siden af hinanden i et 2 eller 3 column grid for at give mere overblik og så have minimum info men give mere ved hover og klik via læs mere.

Designet her er mere kompakt (det er noget helt andet), men overskueligheden er bare super fed og så får man mere info ved hover og klik.
https://www.playpilot.com/dk/movies