Avatar billede hclisbedsted Seniormester
02. marts 2018 - 14:06 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

kabel til fuglekammera

Jeg har en redekasse med fuglekammera som jeg mangler ny kabel til, der er rød,gul samt sort stik i hver ende.
Er der nogen der ved hvor man kan købe ny ledning?--m.v.h.--h.c.
Avatar billede posten Ekspert
02. marts 2018 - 14:10 #1
et foto af kablet tak er det et løst kamera ?? eller fast ledning og hvad/hvilke stik er der på dit kabel ??
Avatar billede claes57 Ekspert
02. marts 2018 - 14:13 #2
se fx https://elektronik-lavpris.dk/p133870/dataflex-cy-2x2x050-mm-datakabel-med-skaerm-2x2x050-mm/?dataflex-cy-2x2x050-mm-datakabel-med-skaerm-2x2x050-mm
hvor du bruger de parsnoede som en. De har pt 58stk på laver - dvs de har 58 meter. Så bestil det antal meter, du skal brug i stkfeltet.
Avatar billede store-morten Ekspert
02. marts 2018 - 15:20 #3
Mon ikke det er noget i denne stil:
https://www.dropbox.com/s/peeed6gugmvhk37/Tabel.xlsx?dl=0
Analogt billede og lyd kabel for tilslutning af f.eks. VHS eller DVD afspiller til fjernsyn med composite og stereo indgang.
Avatar billede hclisbedsted Seniormester
02. marts 2018 - 15:20 #4
jeg har prøvet at tage en kopi af billedet men den kan ikke sættes ind i mit spørgsmål.--h.c.