Avatar billede Futte1950 Juniormester
05. marts 2018 - 11:52 Der er 7 kommentarer

Videoredigerings program

Vil spørge om nogen kender et godt videoredigerings program gerne gratis, hvis ikke så ok, på forhånd tak.
Kurt
Avatar billede eurositi Ekspert
05. marts 2018 - 12:15 #1
Videoredigering kan både bære simpel og meget avanceret. Der findes en del gode gratis programmer til simpel videoredigering, som kan bruges til at klippe små sekvenser ud af et større klip. Men hvis vi taler om mere avancerede videoeffeekter, overgange og et rigtigt storyboard, så findes der nogle få gratis programmer, som kan mange af de samme ting, som de dyre kommercielle programmer kan, men de er ikke specielt brugervenlige.
Avatar billede Futte1950 Juniormester
05. marts 2018 - 12:29 #2
Det var jo ikke meget hjælp, troede der kom nogle programmer.
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2018 - 13:10 #3
Avatar billede eurositi Ekspert
05. marts 2018 - 13:34 #4
Kære Futte.
Måske fremgik det ikke tydeligt nok af mit svar, at jeg først ville høre, om du var interesseret i et simpelt eller mere avanceret program til videredigering? Dit svar er dog under alle omstændigheder ikke motiverende for min lyst til at hjælpe dig.

I øvrigt enig med #3. Shotcut (det hedder det) er p.t. det mest avancerede, rigtige videoredigeringsprogram, som er helt gratis. Har dog ikke selv erfaringer med det.
05. marts 2018 - 17:11 #5
HEJ SidWare,

Ved du om jeg i Shortcut kan optage video ? (selvfølgelig med rigtig driver)

Ikke fra mobbe-telefoner (MP4) men fra rigtige TV-kameraer (har et gammelt SONY TV-kamera, som virker, men de editeringsfaciliteter jeg råder over,  er - skal vi sige det sådan - meget  mangelfulde .....

Kristian
Avatar billede Slettet bruger
05. marts 2018 - 19:04 #6
det ved jeg ikke.
men det kan du i lightworks.
06. marts 2018 - 09:32 #7
HEJ,

10000000-->  0000      TAK

KR