Avatar billede John Vittrup Praktikant
05. marts 2018 - 14:18 Der er 4 kommentarer

Kan ikke komme ind å flere programmer / Windows 10 Home.

Besked:
Vil du tillade, at denne app foretager ændringer på enhed -osv -.Her er der kun mulighed for at trykke på en nej knap ( ingen ja knap ), Ved at søge på problemet på Google, var der flere løsninger bl. a. kontoskift, nulstille PC, med flere, men hver gang jeg prøver af følge forslagene, dukker foran nævnte besked op. Ellers virker PC  bortset fra dette udmærket. Det kom efter at jeg opdaterede CCleaner ved hjælp af program Filehippo, mener jeg. Kan I hjælpe ?
Med venlig hilsen
John Vittrup
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2018 - 14:51 #1
Kontrolpanel / Brugerkonti - klik på rediger indstilligerne for Kontrol...
Ryk skyderen nedad - hvis du altid ved, hvad du laver, og du har backup, så kan den være i bunden.
Avatar billede John Vittrup Praktikant
05. marts 2018 - 17:16 #2
Hej Claes.
Tak for dit svar. Jeg har prøvet, at klikke på rediger indstillingerne for kontrol, men det udløser igen omtalte besked ( vil du tillade o.s.v ).
Avatar billede claes57 Ekspert
05. marts 2018 - 18:01 #3
så kan du næppe heller lave en systemgendannelse til før problemet opstod - så backup af data (evt boot på en live-usb med linux og kopier data ud på ekstern disk) og så fra en anden pc https://www.microsoft.com/da-dk/software-download/windows10 kør 'download værktøjet nu' og lav en boot-usb med din windows, start på den på din pc og installer den (hvis du ikke formaterer, så vil dine data også ligge i mappen windows.old bagefter - hvis du nu ikke har lavet backup)
Avatar billede milter Ekspert
05. marts 2018 - 20:27 #4
Har du prøvet at afinstallere CCleaner?