Avatar billede nemlig Professor
05. marts 2018 - 14:50 Der er 1 kommentar

Mail gennem Wordpress virker, men ikke gennem PHPmailer()

Hejsa.
Jeg har et site kørende på en server, hvor der på samme server også kører nogle WordPress sites.
Mailafsendelse fra WordPress fungerer, men jeg kan ikke få det til at spille via PHPmailer().
Som jeg har forstået det, så sender Wordpress ikke gennem smtp-server og heller ikke med autorisation.
Gennem PHPmailer() kan jeg styre om det er SMTP eller localhost, serveradresse/-navn, portnr., protokol og autorsation.

Hvis det kan fungere gennem WordPress, så bør det vel også kunne fungere via PHPmailer().

Nogen der har løsningsforslag, som jeg kan teste?
Avatar billede nemlig Professor
05. marts 2018 - 19:09 #1
Hov, jeg har overset en detalje. Det er faktisk muligt at sendes med PHPmailer() gennem localhost - altså på samme måde som WordPress.