Avatar billede HEF Juniormester
06. marts 2018 - 17:36 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Bootstap - kan man ændre i divernes rækkefølge i xs visning i forhold til md/lg visning

Nogen gange ser det lidt pænere ud hvis man laver sit 'gitter' med div'er i en lidt anden rækkefølge end den der indholdsmæssigt virker bedst i xs visning.
Hvordan gøres det og/eller hvad skal jeg evt. søge på for at finde relevante oplysninger.
Tak :)
Avatar billede rhl2401 Mester
04. juli 2018 - 08:52 #1
Jeg er ikke helt sikker på, hvad du mener, men der findes jo klasserne "hidden-*", hvor * erstattes med eksempelvis "xs". På den måde kan du jo godt lave to forskellige layouts, hvor rækkefølgen er forskellig.

Hvis ikke, må du forklare dit sprøgsmål lidt bedre, da jeg ikke helt forstår dit egentlige formål.

Vh
Rasmus
Avatar billede HEF Juniormester
27. august 2018 - 12:32 #2
Tak for dit svar, det  er bestemt en vej jeg kan gå. :)
Avatar billede HEF Juniormester
24. september 2018 - 10:48 #3
Faldt selv over dette - har dog ikke afprøvet det endnu:
https://stackoverflow.com/a/18070242
Avatar billede HEF Juniormester
21. oktober 2018 - 13:59 #4
I version 4 bruger man ikke længere push and pull man bruger .order.

. . .
<div class="row">
<div class="col-md-4 order-md-2" > A </div>
<div class="col-md-4 order-md-1" > B </div>
<div class="col-md-4 order-md-3" > C </div>
</div>
. . .

Så i lille (mobil) format er rækkefølgen
A
B
C
i størrelsen md og større, er rækkefølgen
B A C