Avatar billede Jenned Novice
07. marts 2018 - 17:02 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

Icons istedet for mini image

http://prntscr.com/io4tz7

Normalt plejer det bare at være visnig af billeder i mini str.
men nu viser det bare icons, please help
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 17:28 #1
Mini billeder kaldet thumbnais ja dem har jeg også, men det kommer jo an på hvilket program man bruger som billed fremviser. Jeg bruger  FastStone Image Viewer free.
http://download.cnet.com/FastStone-Image-Viewer/3000-2192_4-10324485.html
Avatar billede Jenned Novice
07. marts 2018 - 17:38 #2
Altså normalt plejer windows enligt bare at visse de billeder som ja indholdet indeholder, og nu viser det bare det blå hvilket er mærkeligt?
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 17:50 #3
Du var sandelig hurtig til at skifte din profil :-)
Ja det er rigtigt at både Windows billede fremviser og Internet Explorer viser
mini billeder. Jeg skal prøve om der står noget om det på nettet.
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 17:54 #4
Det er vist nemmere at give dig et link. Så må vi se om det virker. Men det er underligt hvis det bare skete uden videre. http://www.thewindowsclub.com/thumbnail-previews-not-showing-windows
Avatar billede Jenned Novice
07. marts 2018 - 17:55 #5
Haha, glemte det var et forum sted så det måske ikke lige altid men skal give alt sin personlige navn ud xD

Haha meget gerne tak! Det er nemlig svært altid at finde et billedet når man ikke kan se det
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 18:03 #6
Du har ret, selv om der normalt ikke er problemer. De fleste kalder sig noget andet.
Jeg hedder selvfølgelig ikke valby1. :-)
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 18:14 #7
Måske skulle jeg lige nævne hvor man finder Folder option?
Under start skriv "mapperindstillinger"  og åben "vis" så kommer den et godt stykke nede.
Avatar billede Jenned Novice
07. marts 2018 - 19:00 #8
tusind tak !
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 19:22 #9
Husk at hvis du får svar, må du gerne markere svaret som løsning...
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 20:42 #10
Nej-nej nu går der kuk i det. Thomas kommer bare med en oplysning, det er ikke en løsning, og det skal han ikke have en grøn løsnings streg for.
Det skal jeg heller ikke, med mindre, at du fik dine thunbnails tilbage. Ellers er vi bare i gang med at finde en løsning :-)
Avatar billede Jenned Novice
07. marts 2018 - 21:05 #11
tror jeg har klaret det nu xD
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 21:20 #12
Fik du dine tumbnails tilbage Jenny?
Avatar billede Jenned Novice
07. marts 2018 - 22:12 #13
yeah it works
Avatar billede Slettet bruger
07. marts 2018 - 22:26 #14
Til Lykke! Så skal du bare fjerne de grønne streger i #8 og 9.
Det er af praktiske grunde, fordi når nogle andre søger et svar på det problem, så skal de kunne se, hvad det var som var løsningen. 😊