Avatar billede Isak Novice
07. marts 2018 - 20:57 Der er 3 kommentarer

Start problemer

Hej,

Jeg har haft problemer med min Windows 10 stationær. Hver gang jeg opdatere sidder den fast på 82%. (har stået på i en måneds tid)...Nu er det nye problem at hver gang jeg starter computeren, prøver den at boote og siger "Windows gendanner..." også genstarter den og bliver ved sådan. :(

Nogle der ved hvad jeg kan gøre? Giver snart op...

Tak på forhånd!
Avatar billede ErikHg Ekspert
07. marts 2018 - 21:31 #1
Jeg har fundet noget der forhåbentlig kan afhjælpe dit problem:

https://www.youtube.com/watch?v=6coJI10rG9A
Avatar billede Isak Novice
07. marts 2018 - 21:53 #2
Har lige prøvet og det virker ikke.. :(
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2018 - 11:22 #3