Avatar billede Irem0058 Juniormester
07. marts 2018 - 21:04 Der er 3 kommentarer

Hvordan får man en bærbar væk fra stand-by, når den er slukket!!!

Min bærbar havde det samme problem fra 1 uge side og securator sagde at der er intet galt. Jeg tror at bærbaren er på stand-by, men jeg ved ikke hvordan
Avatar billede poko1 Ekspert
07. marts 2018 - 22:18 #1
Prøv at holde tænd sluk knappen nede i nogle sekunder til den er slukket helt den er sikkert gået i dvale der er flere der oplever dette problem! Bagefter skal du i strømstyringen og ændre nogle ting.
Avatar billede Irem0058 Juniormester
08. marts 2018 - 07:30 #2
Jeg har trykket på tænd sluk knappen i langtid og bærbaren gider ikke at reagerer.
Avatar billede poko1 Ekspert
08. marts 2018 - 09:23 #3
"Jeg tror at jeg skal kontakte power"
Har du været igennem det?