Avatar billede OleIb Juniormester
08. marts 2018 - 11:11 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Genvejstaster til blinde

Hej Eksperter

Jeg mangler et program som kan oprette/administrer diverse content-area.

f.eks.:
Ctrl + a starter Adobe Reader
Ctrl + alt + e starter Explore
osv.

Skal virke under windows 10

Ole
Avatar billede claes57 Ekspert
08. marts 2018 - 11:38 #2
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2018 - 12:11 #3
Siden Windows 7 har det været sådan, at man kunne åbne programmer fra Taskbaren ved at trykke på Windows-knappen + nummer 1-9 - starter med den første ikon...i Windows 10 er det det første ikon ved siden af Opgavevisningen.
Hjælper måske ikke så meget hvis ikke man kan se programmerne... men hvis du holder styr på disse pinnede apps, og ikke lad brugerne ændre i dem, kan du måske også bruge disse genveje?
Avatar billede finb Ekspert
08. marts 2018 - 12:24 #4
søg
braille keyboard
Avatar billede claes57 Ekspert
08. marts 2018 - 12:58 #5
i øvrigt - pas på med kombinationer, der allerede bruges i win:
Ctrl + a starter Adobe Reader / det er Vælg Alt - så den dur ikke