Avatar billede Rall3d Juniormester
08. marts 2018 - 16:45 Der er 4 kommentarer

Headset stopper med at lade efter kort tid

Hej

Nå jeg prøver at oplade mit bluetooth headset igennem usb portene på min bærbar, så stopper det pludseligt med at lade efter kort tid.

Jeg har testet USB porten med andre enheder og de oplader helt fint, det er kun mit bluetooth headset der laver problemer.
Hvis jeg prøver at oplade mit headset i en anden computer, så oplader det også helt perfekt.
Der er kun problemer nå jeg oplader mit headset i min bærbar..

Hvad kan dette skyldes?

Jeg har tidligere været inde i enhedshåndteringen og ændre så mine usbporte ikke slukker nå bærbare gå på dvale, men jeg kan ikke se hvorfor det skulle forsærgere nogen problemer
Avatar billede Rall3d Juniormester
08. marts 2018 - 16:47 #1
Det skal lige siges at mit headset er Jabra coach og min computer er Windows 10.
Problemer er både i usb og usb 3 portene
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2018 - 17:46 #2
det er din usb port der måler forkert strøm
Avatar billede hjolsen Ekspert
08. marts 2018 - 17:46 #3
Prøv om ikke windows slukker strømmen :
I enhedshåndtering USB porte strømstyring - fjern hak i tillad windows at slukke denne port !
Avatar billede Slettet bruger
08. marts 2018 - 17:46 #4
prøv at slå strømstyring fra i bios