Avatar billede LIFA-lin Praktikant
09. marts 2018 - 10:05 Der er 1 kommentar

PDF-bibliotek til skabelse af dokumenter direkte på disken uden memory cache ?

Hej Eksperter.

Så vidt jeg forstår PDF-formatet, så er det ret sekventielt (ligesom HTML), og kan principelt skrives direkte til disken uden videre. Men stort set alle biblioteker til dette opbygger en objektstruktur i memory før eksport til disk. Dette giver potentielt problemer ift. meget store PDF'er, både i størrelse og indhold.

Findes der et .Net bibliotek til at oprette og skrive PDF-filer på den måde ? Dvs direkte til en ikke-cached file stream ?

Eller griber jeg problemet helt forkert an ?

/Lars
Avatar billede LIFA-lin Praktikant
09. marts 2018 - 10:09 #1
Ups, fejlplaceret. Slet venligst.