Avatar billede brasso Forsker
09. marts 2018 - 11:55 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Åbne et link til en web side med en bestemt browser?

Hej
Microsoft EDGE er min standard browser, og skal blive ved med at være det, men jeg har en enkelt hjemmeside, som kun vises korrekt i Google Chrome.
Jeg har lavet en genvej til siden på mit skrivebord, og spørgsmålet er så, hvordan jeg får siden til at åbne i Chrome, når jeg dobbelt klikker på linket?
Kan det overhovedet lade sig gøre?
Avatar billede wjens Guru
09. marts 2018 - 12:01 #1
Lav et shortcut i stil med (din Chrome kan ligge et andet sted):
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" www.dinside.dk
Avatar billede Slettet bruger
09. marts 2018 - 12:05 #2
start crome, og gå ind på websiden.
tag fat i linket i toppen af browseren med musen, og træk det ud på skrivebordet og slip.

hvad står der så i egenskaber på linket ? der skulle stå crome og dens sti.
prøv at se mit billede: https://i.imgur.com/kX5jQMh.png

prøv at rette dette (ikonet), til den browser der skal åbne det
Avatar billede brasso Forsker
09. marts 2018 - 14:02 #3
#2. Jeg kan ikke se at der nogen steder på billedet står Chrome.
#1. Efter lidt fiflen, fik jeg det til at virke med denne sti/link:
"C:\Program Files (x86)\Google\Chrome\Application\chrome.exe" itl-frontoffice\Account\Login?ReturnUrl=%2F"
Tak for hjælpen