Avatar billede jarlja Forsker
10. marts 2018 - 10:10 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

En app til at slette struktur på et foto med beholde farver. 😎😎😎

Hej jeg har billeder af korsstig, den effekt vil jeg gerne have  væk, så farver bliver ensartet,  men forskellige.
Jeg har set på Android apps. Foto til cartoon, rigtig mange men uden held.
Det må også være til w10.
Jeg har photoshop 2018 men men, for mig er den meget tung at danse med.
Helst så billig som muligt.
Det hele er fordi jeg skal lave billed om til perler mønster.

På forhånd mange tak

https://www.etsy.com/au/listing/234377597/pattern-cross-stitch-fresh-out-of-fcks
Fx. På billed der skal omdannes.
Avatar billede FinnRasmussen Ekspert
10. marts 2018 - 11:00 #1
Photoshop:
Filter / Sløring / Gaussisk Sløring
Træk skyderen indtil mønstret forsvinder (ca. 2,5 pixel)
Derefter Filter / Skarpere / Skarpere
Avatar billede jarlja Forsker
10. marts 2018 - 11:06 #2
Det prøver jeg lige
Avatar billede jarlja Forsker
14. marts 2018 - 11:14 #3
1000 tak. Kan jeg spørge om 2 ting mere.

1 jeg har hørt at  man kan lave foto om til pixel med fx. Hama midi perler farver, der er ca 60.

Så hvordan laver man en Palette med 60 hama farver og Sætter den så den er klar til brug.
Og hvordan laver jeg foto om til pixel, og farve kode.

På forhånd mange tak