Avatar billede HanneYsted Juniormester
10. marts 2018 - 16:41 Der er 1 kommentar

VBA - Excel hjælp

Hej,

Jeg sidder med en opgave i VBA, som jeg ikke kan finde ud af.

Jeg skal i VBA lave følgende opgave "Create a macro that, using a keyboard shortcut/hotkey, colors the entire selected row red", men forstår ikke, hvordan man gør dette.

Nogen som kan komme med et bud? Evt bare en lille start hjælp.
Avatar billede supertekst Ekspert
10. marts 2018 - 17:23 #1
Prøv at indspille en makro, der kan farve en valgt række rød
Så kan du se hvilke VBA-kode, der er anvendt - så er du et stykke af vejen