Avatar billede jannichkofoed Praktikant
10. marts 2018 - 17:33 Der er 4 kommentarer

SØGES: EKSTRA WIFI POWERLINE EXTENDER

Jeg har købt og opsat TL-WPA8730 (ADAPTOR) OG TL-PA8010P (extender).
Altså 1200 gigabit powerline med wi-fi. Fungerer fint, men har brug for ekstra extender. Kan man købe selvstændig powerline extender med wifi? Altså uden at skulle købe endnu en adaptor?
Avatar billede Uvanga Ekspert
11. marts 2018 - 06:46 #1
Jeg har selv samme spørgsmål. Nogen siger det virker på en decideret extender, altså en der udelukkende forstærker det trådløse signal. Men i dit tilfælde er der jo tale om extension via elnettet.
Jeg har ikke svaret, men byder lige ind for lettere at kunne følge spørgsmålet ;-)
Avatar billede a3-seo.dk Ekspert
11. marts 2018 - 06:47 #2
Hej Jannich

Jeg bruger et "D-link" RangeBooster, hvilket er en USB adapter der forlænger dit netværk.

Vi mene du kan finde dem i enhver mobil eller computer forretning.
Men her er et link: https://www.dlink.com/dk/da
Avatar billede Uvanga Ekspert
11. marts 2018 - 07:19 #3
https://www.dlink.com/dk/da/products/covr-p2502-hybrid-whole-home-powerline-wifi-system
Med dette produkt kan det lade sig gøre at udvide med en ekstra extender. Den ekstra får så et nyt navn, men det burde ikke volde problemer.
Prisen er også i den høje ende, men fremfor at trække kabel, er det en god løsning.
Avatar billede Uvanga Ekspert
11. marts 2018 - 07:59 #4
Vedr. udstyr nævnt i #3:

Need More Coverage?
Need to cover a larger home? No problem! The Hybrid Whole Home Mesh Wi-Fi System can be
easily expanded by simply adding additional Covr adapters to where necessary. Simply plug
in the additional Covr adapter and with a press of a button, your Wi-Fi network now covers an even wider area.