Avatar billede Kristine Praktikant
11. marts 2018 - 18:01 Der er 3 kommentarer

Konfigurering er gået i stå

Hej alle,

Min Lenovo er gået i stå ved konfigureringen fra Windows Update. Den har nu stået i lang tid med beskeden “Konfigurerer opdateringer fra Windows Update 35% er fuldført. Sluk ikke computeren.”, men der sker ingenting.
Jeg har prøvet at genstarte osv, men jeg kan på ingen måde komme ind på skrivebordet.
Hvad kan jeg gøre? Det er Windows 7.
Avatar billede KurtBV Praktikant
11. marts 2018 - 18:32 #1
Hejsa
Prøv at tage strømmen fra i 5 min, hvis det er en bærbar så husk at ta batteriet af samtidig med strøm.
Avatar billede ErikHg Ekspert
11. marts 2018 - 18:49 #2
Du kan prøve at starte i fejlsikret tilstand - tryk (adskillige gange) på F8 under opstarten.

Har du en anden pc, du kan bruge så kik på linket herunder:

https://www.youtube.com/watch?v=C0vtgJ66QhA
Avatar billede Kristine Praktikant
11. marts 2018 - 20:09 #3
Tak for forslagene. Jeg kom ind i den fejlsikrede tilstand, men kunne ikke komme videre, da jeg åbenbart ikke har administrator adgangskoden.
Jeg må prøve at ringe til nogen imorgen...

Tak for hjælpen!