Avatar billede Driton Seniormester
12. marts 2018 - 12:36 Der er 8 kommentarer

Valg af antivirus

Jeg har IObit Malware Fighter installeret på computeren, som nok den eneste sikkerheds program bortset fra Windows defender. Er der nogle, som anbefale AVG internet security? Fordi jeg har avg tuneup installeret på og den anbefaler AVG internet security
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2018 - 14:22 #1
AVG er vist udmærket, men i den gratis udgave samler de oplysninger om dig og sælger dem videre. Det skriver de selv. Og gør de det så også i pro udgaven?
Nu skriver du ikke om du vil betale for et antivirus program.
Hvis du ikke vil, så prøv at se på Kaspersky free: https://www.kaspersky.dk/free-antivirus?ksid=2301a359-e846-462c-b861-dcd318017c65&ksprof_id=422&ksaffcode=4824&ksdevice=c&kschadid=217033364053&kschname=google&kpid=Google%7C913763519%7C48451714551%7C217033364053%7Ckwd-300213088467%7Cc&gclid=EAIaIQobChMItI6sv-_m2QIVjpQYCh284A6uEAAYASAAEgL1pvD_BwE
Hvis du vil betale, så se på e-Gears e-Mærkede side, hvor du kan finde mange
billige tilbud på de kendte mærker: https://e-gear.dk/
Avatar billede Driton Seniormester
12. marts 2018 - 17:08 #2
Jeg betaler for det. Det undrede mig bare, fordi tuneup anbefalede det. Tænkte måske det går godt hånd i hånd med Tuneup. Men jeg har også  IObit Malware Fighter, ved ikke om den anses for være en antivirus program og om den kan kører siden om siden med avg security uden at gøre systemet langsom
Avatar billede Slettet bruger
12. marts 2018 - 17:43 #3
Ja selvfølgelig anbefaler AVG Tune up AVG antivirus :-)
Malwarefighter  er ikke antivirus, men som navnet siger anti malware dvs. antispyware bagdøre, keyloggere, programmer som leder efter dine password osv. Om den gør dit system langsommere ved jeg ikke, men behold den bare, hvis du ikke har andet som f.eks Superantispyware. http://www.superantispyware.com/
Avatar billede J. Nielsen Ekspert
13. marts 2018 - 00:52 #4
Med https://www.kaspersky.dk/free-antivirus
får du den måske bedste gratis beskyttelse
Her er en aktuel liste over de bedste antivirus-progammer, som også har kaspersky (i den fulde betalings-udgave) på toppen
http://www.chip.de/bestenlisten/Bestenliste-Antivirenprogramme-Windows-2017--index/index/id/1422/
Den gratis udgave er den samme antivirus men mangler de ekstra features, som den fulde version har.
Avatar billede 450025 Ekspert
13. marts 2018 - 01:48 #5
Driton valby1 og J. Nielsen Nevner Kasperssky jeg tror den hadde passet fint for deg gratis også men betalt ikke dyr den heller.

Jeg har hatt AVG både Fri og Betalt aldri mer er mitt svar likedan Tuneupp som er et Tredieparts program også det har jeg vert borte i fjern det.
Tedieparts programmer og Win10 er ingen god løsning.

Malwarebytes også Tredipartsprogram hindre Gjendanning men er greit en gang iblandt kun Fri,  Betalt den er dyr og ikke vert sin pris Betalt og slett ikke det den har vert før.,
Dernest elsker den PUP og det Cookies ser helst ikke du bruker Google som PUP kommer fra.. Den klare ikke fjerne det engang.

Defender fra Microsoft og deres Sannhetsbeskyttelse Søppel fjern den. Som hindre Printere i og jobbe skikkelig du må slå av Defender for at den skal virke på skanning.
Den har hindre meg + 7 andre trodde det Printeren neida da jeg satte opp Avira og Avast da var Printeren i orden.

Obit Malware Fighter har ingen kommentar se hva valby1 skriv.

Nu bruker jeg Zemana AntiMalvare et år, Betalt på prøve og det funker rett godt syntes jeg. Ikke dyrt heller som erstatning for Malvarebytes. Til nå ikke noe negativt med den. Håper det hjalp deg lidt.
Arne.
Avatar billede posten Ekspert
02. maj 2018 - 08:18 #6
Driton : nu skriver du jo intet om dit styresystem bruger du win 10 kan du "nøjes" med det der ligger i win 10 som flere af mine edb venner siger er sikkert nok
hvis du bruger noget ældre kan du prøve avg free først se om den gør din pc langsommere
Avatar billede Blød trafikant Ekspert
02. maj 2018 - 08:32 #7
Jeg har kørt med Panda antivirus i flere år. Den bruger næsten ingen ressourcer på pc'en, men er stadig yderst effektiv, selv i gratis-udgaven.

Har før brugt AVG, men den gjorde min maskine langsommere.
Avatar billede 450025 Ekspert
02. maj 2018 - 08:52 #8
#7 Skriv Panda antivirus vil ikke protestere på dette han skriv, Win10 og Defender er historie aldri mer. jeg har jaktet selv for et godt program til erstatning, valgene er mange, nå er ikke jeg så begeistra for gratis program det er mitt valg.

Jeg har valgt Betfinder Betalt, har hatt det en mdr og er utrolig godt fornøyt med dette, enkelt og bruke, lett og innstallere, hvorfor har jeg det, fordi inne her har der vert  flere anbefalinger, for meg hadde jeg 2 valg Betfinder og Kasperssky den siste kom jeg ikke i gang med tros gode anbefalinger fra Brukere her.
AVG - Tuneupp glem dette bare mas har hatt begge betalt. Nei Takk.

Arne.