Avatar billede rabpitg Juniormester
13. marts 2018 - 08:52 Der er 3 kommentarer

Kugle123

Er der nogle der kan få kugle123 til at virke til mac eller ved hvordan?
http://www.infa.dk/programmel/chancelaere/kugle123-ae-m/
Avatar billede INK Ekspert
13. marts 2018 - 09:00 #1
Kugle programmerne er åbenbart .exe filer, dvs de er kun til Windows PC. Med mindre du kører Bootcamp eller virtual machine, kan du ikke bruge dem på en Mac.
Avatar billede rabpitg Juniormester
13. marts 2018 - 09:28 #2
Jeg kan se bootcamp fylder 55 gb. Har du erfaring med virtuel machine? Som evt. fylder mindre
Avatar billede INK Ekspert
13. marts 2018 - 12:14 #3
Bruger Parallels som virtuel maskine. Selve programmet fylder ca 1/2 GB, men hele installationen af Windows og programmer fylder jo 20 +++ GB.

Hvis du eksempelvis har en 125 GB SSD, så løber du tør for plads.