Avatar billede plok Forsker
13. marts 2018 - 08:59 Der er 6 kommentarer

Windows Live Essentrail Mail - installation på Win. 10 ?

Hej.

Jeg har lige formateret min gamle morfars computer.,  men få jeg skulle installere windows live mail program 2012 siger den at det ikke kan installerer?

Jeg har naturligvis forud for installationen, installeret firemware 3.0 som skal benyttes. Den melder stadig at der er problemer?

Han køre windows 10 64bit med de seneste opdateringer.

Håber I kan hjælpe mig, da han utrolig gerne vil have den mail client som han kender, tilbage.

God dag
Avatar billede INK Ekspert
13. marts 2018 - 09:03 #1
Windows Live Mail serviceres ikke længere og holder formentlig op med at fungere efter en kommende Windows 10 opdatering.

Prøv at installere Thunderbird, der ligner WLM noget, men også fungerer meget bedre.

Brug lidt tid med din Morfar, så han vænner sig til Thunderbird.
Avatar billede poko1 Ekspert
13. marts 2018 - 09:21 #2
Du får alle muligheder med den nye Windows Live - Mail. Du kan oprette Mail som er knyttet til andre udbydere og du kan importere dine kontaktpersoner fra andre konti!
Mulighederne er utallige.
https://ibb.co/gkqYvH
Avatar billede Slettet bruger
13. marts 2018 - 10:19 #3
der er mail i windows som også dur i man mail :-)
Avatar billede klaudi Ekspert
13. marts 2018 - 10:28 #4
Har uploadet den her
wlsetup-all_DK.exe
http://www31.zippyshare.com/v/R9kyH6jy/file.html

Klik på den orange "Download Now" med lille pil ned, der åbner måske en 2-3 vinduer så luk dem og klik igen (måske 2-3 gange), det burde virke!
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2018 - 07:36 #5
#4 Hvad hjælper det t downloade og installere den når den alligevel ikke længere understøttes??
Avatar billede klaudi Ekspert
14. marts 2018 - 09:25 #6
Det virker fint og hvis nu morfar gerne vil ha' det han er vant til så er det da i orden!!!