Avatar billede hkv Forsker
13. marts 2018 - 13:05 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Send mails fra anden adresse

Min datter ejer et domæne, som er hostet hos Unoeuro. Hun har sat en mailkonto op, hvor alle hendes mails videresendes til hendes gmail. Det har hidtil virket perfekt, og hun har i gmail kunnet sende mails med hendes Unoeuro mail som afsender. Men nu har hun via sit kontrolpanel hos Unoeuro ændret sit password, og det har bevirket, at når hun modtager en mail på sin PC, kan hun ikke svare denne mail. Hun får en fejlmeddelelse om at meddelelsen ikke blev leveret. Jeg formoder, at det er fordi hun på sin pc, i gmail, skal ind og ændre sit password til det, som hun har ændret det til hos Unoeuro. Jeg kan bare ikke finde ud af hvor. Kan nogen her hjælpe med det. På forhånd tak. Med venlig hilsen hkv.
Avatar billede puren Ekspert
13. marts 2018 - 15:06 #1
ved ikke hvordan det funger på pc men i deres webmail har jeg ingen problemer..

jeg går i gmail > tandhjulet på højre side > indstillinger > konti > der kan jeg sætte det hele op vær opmærksom på at man skal bruge pop3 og ikke imap
Avatar billede hkv Forsker
16. marts 2018 - 11:34 #2
Løsningen var, ganske rigtigt, at få rettet sit password i gmail:
Tandhjulet - konti - rediger oplysninger - skrive nyt password.
Hilsen hkv