Avatar billede Jolles Professor
14. marts 2018 - 11:14 Der er 2 kommentarer

win10. Facebook ændrer

En bekendt har fået ny bærbar, og alle data er overflyttet.
Når hun klikker på facebook kommer hendes profil op ok, men når hun klikker på sine venner eller beskeder er det en helt anden bruger. Jeg har kigget i hendes indstillinger, og ganske rigtigt: under "brugernavn" står noget helt andet, end det, hun plejer at bruger ved login. Hvad kan der være sket
Avatar billede poko1 Ekspert
14. marts 2018 - 11:44 #1
Prøv at skrive hendes navn oppe i Søg på startsiden hvis i kan se hendes billede  så prøv at åbne den  gem derpå URL'en Log af på den side i er inde på nu , derpå så prøv at åbne den gemte og log på!
Avatar billede Slettet bruger
14. marts 2018 - 13:05 #2
log af, og log på den rigtige