Avatar billede Henry Poulsen Mester
14. marts 2018 - 12:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Mail signatur i Office 365 Outlook Mail.

I en idrætsklub er jeg Webmaster for DBU Klub CMS hjemmeside og foreningens Office 365 Outlook Mail.
Vi er mange administratorer der bruger den samme Mail.
Jeg kan i indstillinger lave Mail Signatur  men...
Hvis jeg opretter den, er det så kun mails fra min enhed der forsynes med signaturen, eller bruges min signatur også på mails fra de øvrige brugeres enhed?
Avatar billede Henry Poulsen Mester
14. marts 2018 - 12:23 #1
Hver administrator har unik login til både Klub CMS og Office 365 Outlook Mail
Avatar billede INK Ekspert
14. marts 2018 - 12:30 #2
Det må være meget enkelt at sende et par test mails fra forskellige administratorer 😀
Avatar billede mort1 Ekspert
14. marts 2018 - 13:20 #3
Hvis det er Outlook og udbyderen tilbyder det nødvendige antal e-mail adresser - så vælger man sin egen adresse inden man afsender mailen
https://ibb.co/mDqpnx
Avatar billede Henry Poulsen Mester
15. marts 2018 - 14:33 #4
Tak for jeres indput, Vi bruger 1 mailadresse, så der kan ikke laves adskillelse på den måde. Men det er da simpelt at jeg prøvesender en mail til andre i administrator gruppen.
Tak for hjælpen
Avatar billede mort1 Ekspert
15. marts 2018 - 17:01 #5
Nu ved jeg jo ikke, hvordan DBUs hoasting er skruet sammen, men de fleste udbydere tilbyder, som jeg tidligere har skrevet, et antal (ofte mange eller ubegrænset) mail adresser med samme "efternavn". så kan man oprette sin egen adresse f.eks. jan-olsen a dbu.dk, bent-olsen a dbu.dk, ole-olsen a dbu.dk osv, osv.
Har du undersøgt den mulighed - Det er jo sjældent at et firma eller en klub kun har brug for en enkelt adresse.