Avatar billede Uvanga Ekspert
15. marts 2018 - 10:02 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

WiFi Powerline - DEVOLO bedst??

Jeg har gennemtrawlet nettet, og fundet mange POWERLINE WiFi Extendere.
Gennemgående synes DEVOLO at gode anmeldelser.
De er endda så beskedne at skrive "Bedst end alle andre Powerline løsninger"
Er der nogen der har erfaring med andre Powerline produkter, og kan anbefale disse?
Avatar billede Uvanga Ekspert
15. marts 2018 - 13:06 #1
TL-WPA4220T KIT
WLAN Power-line-Extender-Triple KIT TL-WPA4220T KIT.
Powerline standard AV500. 500 Mbps over strømledning.
WLAN sender med 300 Mbps efter WLAN-N-standard.

Dette produkt ser også interessant ud. Men som nævnt input + erfaringer modtages med tak.
Avatar billede Uvanga Ekspert
16. marts 2018 - 13:45 #2
Spørgsmål umiddelbart lukket, men jeg er dog stadig modtagelig for input...
Avatar billede Uvanga Ekspert
18. marts 2018 - 14:15 #3
Lukker..
Avatar billede Uvanga Ekspert
19. marts 2018 - 05:39 #5
Tak for info. Det vil jeg nærlæse, og vurdere hvad jeg skal købe.