Avatar billede Mads32 Ekspert
15. marts 2018 - 17:59 Der er 6 kommentarer

Spørgsmål fra slettet bruger.

Hvordan kan en slettet bruger oprette et spørgsmål ????

I dag kl. 10.04 er der oprettet et spørgsmål af en slettet bruger.

Spørgsmålet lyder: "Hjælp til at genkende celler automatisk"
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. marts 2018 - 18:16 #1
Man kan jo have slettet profilen efter spørgsmålet er besvaret.
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2018 - 22:28 #2
Det har du misforstået, "slettet bruger" er en brugerprofil, ikke en slettet bruger.
Men det er godt nok et underligt profilnavn. Jeg formoder, at brugeren før har haft en anden profil, som faktisk er slettet :-)
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. marts 2018 - 22:50 #3
Profilen er slettet. Gå ind og se profilen... Den eksisterer ikke.
Avatar billede ole_madsen Ekspert
15. marts 2018 - 22:51 #4
Avatar billede Slettet bruger
15. marts 2018 - 23:11 #5
Ja det var jo forventeligt. Sådan et brugernavn kan  selvfølgelig ikke accepteres :-)
Avatar billede store-morten Ekspert
15. marts 2018 - 23:57 #6
Brugeren blev vel "skræmt" væk!!!

Brugeren har oprettet 2 ?
"Hjælp til at genkende celler automatisk"
"Forsøger igen -> Hjælp til at få excel til at genkende cellerne automatisk"

"Tak, for hjælpen, jeg finder en der kan hjælpe :)"