Avatar billede por1 Seniormester
17. marts 2018 - 20:02 Der er 10 kommentarer

Aktivering.

Jeg har  købt office 2016 pro på ebay, jeg har installeret det, men jeg aner ikke, hvordan jeg får det aktiveret.
Jeg  får kun den option, at aktivere det online, men jeg får beskeden vi kunne ikke opretteforbindelse til serveren.
Hvad gør jeg?
Avatar billede Slettet bruger
17. marts 2018 - 20:48 #1
der bør være en aktiveringsnøgle ved programmet (det er mest den du betaler for) - den skal du indtaste for at får office aktiveret
Kræver selvfølgelig internet ;)
Avatar billede ErikHg Ekspert
17. marts 2018 - 21:14 #2
Avatar billede por1 Seniormester
17. marts 2018 - 21:51 #3
#2 jeg prøver, at starte forfra lige lidt hjalp det??
Avatar billede 450025 Ekspert
17. marts 2018 - 23:53 #4
Helt enig det er utrolig vanskelig og få det til, mulig du mangler noe.
Dette har jeg gjort flere gange må gjøre det for en i dag også.

http://setup.office.com/

Ta denne så er du sikkert igang, den indikere hvilket land du vil ha Kina eks?
Så har du nok fått en nøkkel bruk den du.

NBT59-RBYKX-3HKK7-KTFM8-PKCX8  ikke bruk den for den er feil lim den ind funker ikke dette så kontakt selger vel, 2016 er helt ok har aldri svikta den, billig også.

Ideen til ErikHg burte være grei den øvelse gjør mester ser du.
Arne.
Avatar billede por1 Seniormester
18. marts 2018 - 09:38 #5
jeg har købt en ny office pakke 3£.
det er noget fuldstændigt sort snak, jeg får denne besked.
Microsoft-konti eller personlige mailadresser fungerer ikke her. Sørg for at angive din arbejds- eller skolekonto (f.eks. user@contoso.com). Hvis du vil nulstille en adgangskode til en Microsoft-konto, men jeg har prøvet, at ændre koden, det dur ikke.
Avatar billede por1 Seniormester
18. marts 2018 - 09:46 #6
og denne besked:

Dette ligner ikke en arbejds- eller skolemailadresse. Du kan ikke logge på her med en privat konto. Brug din arbejds- eller skolekonto i stedet.
Avatar billede mort1 Ekspert
18. marts 2018 - 13:38 #7
Fra men egen opdatering (fra Office 2007 til 2016) forekommer det mig, at forbindelsen ændres i "kampens hede"
Du skal sikre dig, at den internetforbindelse, via dit teleselskab eller TV udbyder, du havde inden opdateringer er standard på maskinen, så skulle du kunne etablere kontakten til Microsoft, og aktivere din Office pakke.
Håber det lykkes
Avatar billede 450025 Ekspert
18. marts 2018 - 14:10 #8
port1
Nei forstår det er ikke så enkelt i våre dage, i dag var der en her hvordan får jeg
Word 2016 pris fra Microsoft 1000 lap?

Nei Ebay 80 kr alt fungerte 100% nedlasta i eget språk, en annen kom inomm han fikk samme for 8 mdr siden, virker den fortsatt?

Ja vist du fikk den billig også var det 58 kr du ga for den i dag kosta den lidt mer men helt ok den også. 80 kr med alle programmer han kjøre Win10 Home.

Men klart du har også 365 Office pakke betal hvert år mulig det er en løsning. Men ok der er jo så klart noe mere også da, alt etter dine krav.

Arne
Avatar billede por1 Seniormester
18. marts 2018 - 14:32 #9
Sådan,  jeg købte en ny og det kører bare.
Licensen er lovlig nok, den har været på en skrottet pc.
Tak for deltagelsen.
Avatar billede 450025 Ekspert
18. marts 2018 - 15:06 #10
Gratulere da vil tro du satset på den fra Ebay holder i massevis, hvis ja så overlever du økonomisk, Microsoft gråter ikke får du tro.

Når du nå er gang så kvitt deg med Defender også, hvis du bare skal skrive ut er Defender ok, men skal du Skanne så vil du slite. Defender er nok på nederste trin.
Hei da.
Arne.